ارزیابی اموال توسط کارشناسان رسمی برای مهاجرت:

راه های گوناگونی برای مهاجرت به خارج از کشور و اخذ اقامت وجود دارد. روش های مهاجرتی تقریباً برای تمامی مقاصد از جمله آمریکا، کانادا، آلمان، انگلستان، سوئد، استرالیا، سنگاپور و … مشترک می باشند. بعضی از مهمترین روش های مهاجرت عبارتند از:

روش های مهاجرت:

  • مهاجرت از طریق تحصیل و با ویزای تحصیلی
  • مهاجرت پس از پیدا کردن شغل و از طریق ویزای کار
  • مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق کارآفرینی
  • مهاجرت از طریق ازدواج

آیا برای مهاجرت، باید پول داشته باشم؟

جواب بله است! هر یک از روش های مهاجرتی بالا، الزاماتی داشته که متقاضی مهاجرت، باید مستنداتی رو ارائه بدهد. مستندات باید نظر موافق افسر بررسی کننده پرونده را جلب کنند. این مدارک باید به سفارتخانه تحویل شوند. عموماً می توان فایل الکترونیک آن ها را آنلاین در پرونده بارگذاری کنید. یکی از الزاماتی که معمولاً متقاضیان تمامی روش های مهاجرتی باید ارائه دهند، مستندات تمکن مالی است. این مدارک نشان می دهد شما دارای تمکن مالی کافی هستید. یعنی می توانید از پس هزینه های خود در کشور مقصد بر بیایید. هزینه های شما در کشور مقصد شامل هزینه های تحصیل، خوراک، پوشاک، مسکن به همراه آب و برق و …، حمل و نقل، اینترنت و تلفن، بلیط رفت و برگشت به کشور مبدأ و … می باشد. این مستندات در حقیقت نشان می دهد که متقاضی مهاجرت، توانمندی کافی مالی برای پرداخت هزینه های زندگی، تحصیل و … در مقصد را داشته باشد. همچنین کسانی که قصد اخذ مجوز اقامت از طریق سرمایه گذاری یا ثبت شرکت دارند، باید مدرکی دال بر اینکه دارای توان مالی کافی برای سرمایه گذاری مبلغ مشخص طبق قوانین کشور مقصد، ارائه دهند.

منظور از تمکن مالی چیه؟

توانایی مالی هر نفر، از طریق تعیین دارایی های او مشخص می گردد. به مجموعه دارایی های جاری و ثابت شامل وجوه نقد، سپرده­ های بانکی، موجودی کالا، اوراق بهادار، سهام، زمین، ساختمان، ماشین آلات، تجهیزات، حق اختراع و علائم تجاری دارایی های یک نفر گفته می شود. گواهینامه تمکن با توجه به وجه نقد موجود در حساب های ارزی یا ریالی شما، توسط بانک یا موسسات اعتباری صادر می گردد. توجه داشته باشید که داشتن طلا و سکه و سهام بورس و … علیرغم اینکه جزو سرمایه های شما هست، ولی بعضاً دیده میشه که قابل قبول به عنوان پول نقد توسط آفیسرهای اداره مهاجرت نبوده و این موارد را به عنوان تمکن قبول نکرده اند.

من قصد مهاجرت از طریق تحصیل را دارم. آیا باید وابستگی خودمو به کشور مبدأ نشون بدهم؟

جواب بله است! اصولاً همونطوری که خودتون نوشتید، شما قصد تحصیل در کشور مقصد را دارید. برای همین باید مدارکی نشون بدید که آفیسر پرونده به این جمع بندی برسد که شما بعد از تحصیل به کشور خودتون بر می گردید. شما باید وابستگی های خودتون در کشور مبدأ رو با مستندات کافی نشون بدید. به صورت کلی، این وابستگی ها که بهشون تای (Tie) هم گفته میشه، می تونن به صورت وابستگی های عاطفی یا وابستگی های مالی باشند. شما مدارک و مستنداتی ارائه بدید که ثابت کنند که شما اونقدر دارایی و وابستگی به کشور مبدأ خودتون دارید که قطعا به کشور مبدأ بر می گردید. خلاصه اینکه باید نشون بدید که قصد ندارید در اون کشور مقصد بمونید! مثلاً اسنادی که نشان دهد دارای خانه و آپارتمان و ویلا و خودرو و شرکت و … ارزشمند هستید. متقاضیان مهاجرت، باید بتوانند با مستندات معتبر، ارزش دارایی های خود را برای سفارتخانه کشور مقصد اثبات نمایند. کارشناسان رسمی دادگستری با توجه به رشته خودشون، می تونن اموال و دارایی های متقاضیان مهاجرت را ارزش گذاری کنند.

ارزیابی اموال و املاک توسط کارشناس رسمی دادگستری راستین ادعا:

متقاضیان مهاجرت می توانند برای تعیین ارزش دارایی های خود مثل خانه، آپارتمان مسکونی یا اداری، املاک تجاری، خودرو، کارخانه، تجهیزات و ماشین آلات، زمین، حق اختراع و علائم تجاری و … ، به کارشناسان رسمی دادگستری راستین ادعا مراجعه و تقاضای ارزیابی و ارزش گذاری نمایند. همکاران کارشناس رسمی ما، با توجه به رشته کارشناسی مرتبط، دارایی های شما را ارزش گذاری کرده و تأییدیه آن را خدمتتان ارائه می نماییم.

چرا باید از خدمات ارزیابی اموال راستین ادعا استفاده کنیم؟

1- در تیم مرکزی راستین ادعا، کارشناسان رسمی با سابقه ای وجود دارند که به خوبی با فرایندهای انجام کار آشنا هستند و ارزیابی توسط همکاران خودمان در سراسر ایران انجام می گردد و کار را برونسپاری نمی کنیم. همکاران کارشناس رسمی ما در رشته های راه و ساختمان، برق ماشین آلات و تأسیسات کارخانجات، تأسیسات ساختمانی، امور وسائط نقلیه و … فعالیت دارند.

2- در کل کشور فعالیت داریم.

3- کار شما را حداکثر دو روز بعد از بازدید از اموال/املاک انجام و نتیجه را تحویل می دهیم.

4- در صورت نیاز، گزارش را به زبان انگلیسی و بر روی سربرگ انگلیسی تحویل می دهیم و دیگه نیاز به ترجمه کردن اون توسط مترجم رسمی و صرف زمان و هزینه را ندارید.

5- ما علیرغم اینکه کار رو خیلی سریع انجام می دهیم، ولی هیچ اضافه دریافتی نداریم و دستمزد را طبق نرخ های مصوب قوه قضائیه و بدون یک ریال اضافه، دریافت می کنیم. تعرفه دستمزد را می تونید از اینجا دانلود کنید. دستمزد کارشناسی را آنلاین در اینجا محاسبه کنید.

6- اگر سئوالی در این خصوص داشته باشید، می تونید مشاوره تلفنی رایگان بگیرید یا به شماره واتساپ ما پیام بدید و ما قطعا با درک شرایط شما، بهترین راهنمایی رو خدمتتون عرض می کنیم.

راستین ادعا در کل ایران خدمات ارائه می کند؟

راستین ادعا، با توجه به تیم کارشناسان رسمی دادگستری خود در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات ارزش گذاری دارایی ها شامل املاک، مستغلات، شرکت، ماشین آلات، تجهیزات و … در اسرع وقت و در کل سطح کشور مطابق با تعرفه ابلاغی رئیس محترم قوه قضائیه می باشد.

چگونه با راستین ادعا برای شروع ارزیابی اموال و املاک و تجهیزات و ماشین آلات و … یا مشاوره رایگان تماس بگیرم؟

برای تماس با ما می توانید با تلفن های ما تماس بگیرید یا به واتساپ ما پیام بدید یا به آدرس ما ایمیل بزنید. خودمون هماهنگی های بعدی رو طبق درخواست شما انجام می دهیم.

توجه:

این نوشته به صورت کلی نوشته شده و با توجه به اینکه شرایط نفرات مختلف، متفاوت می باشد؛ باید برای انجام امور مهاجرتی خودتون شخصاً اقدام کنید و یا از خدمات وکلای مهاجرتی استفاده کنید.